Seny i rauxa

"seny i rauxa"
 
Dissabte passat dia 18, el Casal popular el Rostoll, de Tàrrega, va celebrar el seu segon aniversari.
 
Entre altres moltes activitats van organitzar un Concurs de fotografia la temàtica del qual s'emmarcava sota el títol: "El país que volem"
 
Com ells mateixos es descriuen: "El Casal pretén ser, d’una banda, un lloc de trobada per les persones i col·lectius compromesos amb la defensa dels nostres drets socials i laborals i, de l’altra, la punta de llança de l’independentisme revolucionari d’aquesta part de les Terres de Ponent."
 
Aquest compromís que els defineix, és el motiu que em va empènyer a participar en el Concurs i per a sorpresa meva, guanyar-lo amb la foto que us annexo.
 
Calia dotar les fotografies d'un títol i una breu descripció i això és el que vaig indicar-hi:
 
Títol: Seny i rauxa
Gent agermanada de diferents parts del territori, entre elles de l'Urgell.
Gent amb força empenta, prou seny i un polsim de rauxa que tenen un objectiu comú: Aconseguir una terra millor on viure. Una terra amb igualtat d'oportunitats per a tothom. En definitiva: Una terra lliure!
 
Els felicito doncs per aquest segon aniversari i per tots els anys que de ben segur vindran!
 
Per acomiadar-me, uneixo la meva veu al seu clam:
Som i Serem! Visca la terra!
 
 
***
 
"La justícia et proporcionarà pau i també treballs".
Ramon Llull
Filòsof i escriptor
1235-1315

4 comentaris:

  1. Ben tornada! M'alegro que tornis a ser per aquí

    ResponElimina
  2. Enhorabona, doncs, per aquest premi, assumpta!!!

    La foto està molt bé i el missatge encara millor. Visca la terra!!!

    ResponElimina
  3. Hola Assumpta!
    Avui he descobert Secrets compartits i m'agrada.
    Felicitats pel blog i enhorabona pel premi! Molt xula la foto!
    Salut!

    Alba

    ResponElimina
  4. MIREIA
    Gràcies! No sé encara si vaig o torno hihihi, però de vegades encara m'agafa el cuquet... Patuuuuns ;-)*

    CARME
    Merci! Ha estat una grata sorpresa. Gent compromesa, ara que tanta falta ens fa! Visca la terra!!!
    Una abraçada :-)

    ALBA
    Eiiii! descobrir-te per aquí i que t'agradi aquest espai... m'omple de felicitat!
    Aquell dia no ens varem ni poder acomiadar. Espero tornar-te a veure ben aviat.
    Un petonet =)

    ResponElimina

Gràcies per compartir-ho !


les meves dèries anteriors. Si vols visitar-lo, pots clickar damunt la imatge.

Seguidors

No hi entenc gaire de fotografia, però m'hi trobo bé fent-ne. Així, que dono gràcies per a que la sort m'acompanyi en el resultat i deixo que siguin els meus ulls qui parlin.

No hi trobareu pas fotos d'un gran nivell, ni ho pretenc. No obstant això, desitjo que us agradin.

I si us ve de gust llegir les mèves dèries ho podeu fer clicant:
AQUI. És, el meu altre bloc: des d'on neixen tots els somnis...





Copyright:

© Les fotografies i els textos continguts en aquest bloc són propietat de l'autora, o bé pertanyen a l'arxiu familiar.

En el cas que la procedència en sigui un altra, se n'indicarà oportunament la font.

Si voleu fer-ne ús, només cal que m'ho sol·liciteu per e-mail. Gràcies.




Creative Commons License



- Secrets Compartits-, està sota una llicència de Creative Commons .







contador de visitas
Powered By Blogger